- Veelgestelde vragen
- Betalen
- Bestellen
- Over ons
- Sitemap
- WebwinkelKeur
- Algemene voorwaarden
- Privacybeleid & Disclaimer
- Verzenden & retourneren
Klantenservice
Contact
Heeft u verder nog vragen over een van onze producten,
wij helpen u graag op een van onze social media kanalen of neem contact met ons op.
Wij staan u graag te woord.
Klantenservice staat bij ons op nummer één! Als de klant tevreden is zijn wij dat ook.
U kunt ons bereiken op het volgende nummer:
+31(0) 6 4257 6321
Of stuur een mailtje naar: [email protected]
Wij zijn ook bereikbaar via onze social media kanalen.
Klachten en Geschillen
Heeft u een klacht? Dat vinden wij heel vervelend en wij zullen er dan ook alles aan doen om dit op te lossen. We raden u aan om klachten over onze service of producten eerst bij ons kenbaar te maken via [email protected]. U krijgt van ons binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via https://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht niet bij ons in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.
Bestellen
Krijg ik mij factuur meegeleverd ?
Wij zenden altijd de factuur via de mail, wit u dit ook meegeleverd hebben met uw bestelling? dan kunt u dit aangeven bij de kassa.
Ik heb een kortingscode. Hoe vul ik deze in?
Heeft u een kortingscode van ons ontvangen? Dan kunt u deze invullen tijdens het afrekenen. U typt de kortingscode in het daarvoor bestemde invoerveld en klikt op ‘kortingscode toepassen’.
Kan ik per telefoon of e-mail bestellen?
Ja zeker wij helpen u graag als u er niet uit komt, wij kunnen altijd per mail een offerte maken.
Ons systeem is eenvoudig en gebruikersvriendelijk, maar mocht u nog vragen hebben over hoe u online bestelt, neem dan contact op met ons.
Kan ik met VVV Cadeaukaart betalen?
Ja dat is zeker mogelijk, bij het afrekenen kunt u aanvinken cadeaubonnen.
LET OP!
Wilt u met uw VVV Cadeaukaart betalen? Dan geldt er vanaf 30 juni 2020 een maximum aan de hoogte van het te besteden bedrag per transactie. U kunt met het tegoed op uw VVV Cadeaukaart per online transactie tot een bedrag van maximaal € 50,00 een aankoop doen.
Krijg ik altijd een bevestiging als ik mijn order plaats?
Ja, als je online bestelt ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Zodra jouw order verzonden wordt, krijg je hier een verzendbevestiging van. Mocht hij niet je inbox zitten, neem dan een kijkje bij je ongewenste email.
Verzending
Verzending
Wij versturen uw verzending via POSTNL.
U ontvangt direct na verzending een Track & Trace-code per e-mail, zodat u uw bestelling kunt volgen. Mocht u tijdens de bezorging niet thuis zijn, dan zal de bezorger het pakket de volgende dag nogmaals proberen aan te bieden. Is ook de tweede afleverpoging mislukt? Dan zorgt de bezorger ervoor dat het pakket wordt afgeleverd bij een afhaallocatie in de buurt. Ook kan het voorkomen dat de bezorger het pakket bij de buren aflevert. In beide gevallen zal de bezorger een briefje in de brievenbus achterlaten met meer informatie.
*Wij versturen uw bestelling vanaf € 6,95 binnen Nederland.
Bij bestellingen boven de € 50,00 is de verzending gratis.
*Woont u in België of Luxemburg? Dan bedragen de verzendkosten € 9,00
Bij bestellingen boven de € 100,00 is de verzending gratis.
*Woont u in Duitsland? Dan bedragen de verzendkosten € 11,95.
Bij bestellingen boven de €100,00 is de verzending gratis.
Internationale zendingen
Wij verzenden naar Belgie, Luxemburg & Duitsland
Voor de prijs informatie voor bovenstaande landen kijk onder het kopje "Verzending".
Verzending naar andere landen in de wereld is mogelijk. Bel of mail ons voor de mogelijkheden en prijzen.
Deze verzendkosten staan vast ongeacht het bedrag van de order en zijn dus niet onderhevig aan gratis verzendingsacties. Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland.
Levertijd
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren.
Bij bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden gedaan, is de levertijd 1-3 werkdagen. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Track & Trace
Wij versturen uw bestelling via PostNL. U ontvang direct na verzending een Track & Trace code per e-mail zodat u uw bestelling kunt volgen. Op https://eversjanssenlifestyle.myparcel.me kunt u makkelijk uw pakket volgen, of download de PostNL-app.
PostNL papieren niet-thuisbriefjes
Bent u niet thuis op het moment van bezorging? Dan wil u natuurlijk graag weten waar uw pakket is afgeleverd.
Vanaf 1 juli 2022 stopt PostNL met de papieren briefjes. Vanaf dat moment krijgt u alleen nog informatie over uw niet-bezorgde pakket via e-mail óf via de eigen PostNL-app.
Zorg er dus voor dat u áltijd het e-mailadres goed invult, zodat u de informatie kan ontvangt over de status van het pakket per mail of via de PostNL-app.
U kunt ook de status van uw pakket volgen op onze site:https://eversjanssenlifestyle.myparcel.me
Retour
Uw product retourneren?
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom u de bestelling zou willen retourneren. U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren (al horen we graag wat er mis was, zodat wij kunnen blijven verbeteren).
Als wij uw pakket retour ontvangen hebben krijgt u het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug gestort.
Enkel de retourkosten zijn voor eigen rekening, dit is ongeveer € 6,95 per pakket. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de gewenste vervoerder.
Indien u gebruik maakt van het herroepingsrecht, moet het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. De producten moeten daarnaast in originele staat zijn.
Het terug sturen kan ook gemakkelijk online. Ga naar https://eversjanssenlifestyle.myparcel.me, vul daar uw gegevens in en u hoeft alleen het pakketje af te geven bij een post.nl punt.
Retouradres:
Evers Janssen Lifestyle
Hogenkampseweg 13
6871 JJ Renkum
E-mail: [email protected]
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Bij het retourneren van de volledige bestelling restitueren wij het gehele bedrag, inclusief verzendkosten. Als wij uw pakket retour ontvangen hebben, maken wij het gehele bedrag inclusief verzendkosten naar u over. Enkel de retourkosten dient u zelf te betalen. Voor de terugbetaling maken wij gebruik van dezelfde betaalwijze als waarmee u uw bestelling heeft betaald. Hier zijn voor u geen extra kosten aan verbonden. U bent alleen aansprakelijk voor een waardevermindering wanneer artikelen niet in de originele staat en verpakking bij ons aankomen.
De terugbetaling wordt in werking gezet wanneer de geretourneerde producten in goede staat door ons zijn ontvangen of wanneer u het bewijs hebt geleverd dat de producten door u zijn geretourneerd.
Garantie
Garantie mijn artikel!
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Let op;
Gezien het gaat om houten lampen wijzen wij u erop dat het hout kan gaan werken. In de winter zal het, wanneer de luchtvochtigheid in huis aan de lage kant is, enigszins krimpen. Dit trekt weer weg als de luchtvochtigheid toeneemt. Ideaal is een luchtvochtigheid tussen de 50 en 65%. Wij geven geen garantie op het eventuele werken/kromtrekken van het hout.
Overige informatie
Waar kan ik het Wellness dagentree inwisselen van Treatments?
*Elysiu
*SpaWeesp
*SpaWell
*Zwaluwhoeve
*SpaPuur
*SpaSense
*Veluwse Bron
*Thermen Holiday
*Hezemeer
Kijk voor meer informatie op:
*Let op! Graag wel rekening houden met tijdelijk aangepaste corona toeslagen!
Momenteel heeft de uitgever hier toeslagen in verwerkt zoals (tijdelijke) boekingskosten naar beschikbaarheid.
Dit omdat de beschikbaarheid en capaciteit zeer beperkt is ivm Covid-19.
Een voorbeeld kan zijn dat de boekingskosten op dinsdag lager is dan bijvoorbeeld op zaterdag. De toeslagen variëren van €4,95 tot €9,95 per ticket.
De vouchers worden verstrekt door dagjewellness.nl en vallen onder de voorwaarden vermeld op www.dagjewellness.nl
Kijk voor het verzilveren van uw voucher en het maken van een online reservering op www.dagjewellness.nl
Wist u dat?
- De dozen die wij naar u sturen voor 99% gerecycled en biologisch afbreekbaar zijn.
- Onze opvul materialen zijn milieuvriendelijke producten met behoud van een hoge beschermingsgraad. Het is oa gemaakt van 100 procent gerecycled polystyreen en is herbruikbaar of recyclebaar. Mocht dit product onverhoopt in het milieu terechtkomen, dan is het goed om te weten dat het binnen 9-60 maanden afgebroken wordt tot een onschadelijk residu.
Kan ik via Evers Janssen lifestyle een cadeau bezorgen?
Ja, dat kan zeker! U hoeft zelf alleen maar een leuk cadeautje uit te kiezen en in uw winkelmandje aan te geven dat het als cadeautje verzonden mag worden. Nog even het afleveradres van de ontvanger invullen en u bent klaar.
Heeft u nog vragen vul hier onder het contactformulier in!
Laat een reactie achter
Vragen of advies nodig?
Bel ons
Ma-Zo 11:00-23:00
Binnen een dag antwoord
Social media
Volg ons
Evers Janssen Lifestyle
Hogenkampseweg 13
6871 JJ Renkum
Nederland
BTW nr. NL861245015B01
KVK nr: 78046661
IBAN nr. NL23RAB O0354639110