Bestellen

Bestellen

Je vindt hier alle informatie over het plaatsen, wijzigen en annuleren van je bestelling.
Of je nu een lamp bestelt of meer wilt weten over onze bezorgopties, wij helpen je graag verder!

 

Hoe plaats je een bestelling?

Om je favoriete producten te bestellen, kun je deze eenvoudig toevoegen aan je digitale winkelwagen.
Gebruik hiervoor de gemarkeerde bruine knop. Indien je al geregistreerd bent en een account hebt, verloopt het bestellen nog sneller omdat we je gegevens al kennen.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Bezoek onze contactpagina en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

 

Zijn alle producten direct leverbaar?

Op de productpagina, direct onder de prijsinformatie, kun je de beschikbaarheid van onze lampen controleren.
Omdat onze lampen exclusief voor jou handgemaakt worden in de door jou gekozen metaalkleur, zijn ze vaak niet direct uit voorraad leverbaar.

 

Wat zijn de levertijden?

De standaard levertijd voor onze handgemaakte lampen is ongeveer vier weken. Dit is te wijten aan het zorgvuldige handwerk en de betrokkenheid van externe partijen zoals het coaten van metaal,
wat uitgevoerd wordt door gespecialiseerd bedrijf. Wij streven ernaar je op de hoogte te houden en zullen je een geschatte leverdatum sturen zodra je bestelling is geplaatst.

 

Welke bezorgopties bieden wij aan?

Voor meer informatie over de bezorgopties voor onze vloerlampen en tafellampen, verwijzen wij je naar onze uitgebreide 'Bezorgen' pagina. Hier vind je alle nodige details om de beste keuze te kunnen maken.

 

Hoe kun je een bestelling wijzigen?

Om je bestelling te wijzigen, adviseren wij je direct contact met ons op te nemen. Zodra je bestelling is geplaatst, starten wij onmiddellijk met de productie.

 

Is zakelijk bestellen mogelijk?

Wij bieden ook de mogelijkheid voor zakelijke klanten om bestellingen te plaatsen. Of je nu een hotel, restaurant of kantoor inricht, op onze 'Zakelijk Bestellen' pagina vind je alle informatie die je nodig hebt om een bestelling te plaatsen.

 

Hoe annuleer je een bestelling?

Mocht je je bestelling willen annuleren, neem dan direct contact op via onze contactpagina.

 

 

Vragen of advies nodig?

9,3Review LogoWij scoren een 9,3 op Webwinkelkeur

Evers Janssen Lifestyle

Hogenkampseweg 13
6871 JJ Renkum
Nederland

BTW nr. NL861245015B01
KVK nr: 78046661
IBAN nr. NL23RAB O0354639110

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »